Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12003

Title: До питання підготовки фахівців у ВНЗ: застосування процесного підходу
Authors: Гринчуцька, Світлана Вікторівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гринчуцька С. До питання підготовки фахівців у ВНЗ: застосування процесного підходу / С. Гринчуцька // Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“, 27-28 жовтня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 3. — С. 33. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Hrinchutska S. (2010) Do pytannia pidhotovky fakhivtsiv u VNZ: zastosuvannia protsesnoho pidkhodu. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅣ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia "Humanitarni, sotsialni ta ekonomichni nauky" (Tern., 27-28 October 2010), Volume 3, pp. 33 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Conference/Event: ⅩⅣ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Volume: 3
Issue Date: 27-Okt-2010
Date of entry: 20-Feb-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 27-28 жовтня 2010 року
27-28 October 2010
UDC: 378.141
Page range: 33
Start page: 33
End page: 33
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/12003
Content type: Article
Appears in Collections:ⅩⅣ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2010)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.