Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11996

Tytuł: Реклама, як засіб створення іміджу
Authors: Шпилик, С.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Шпилик С. Реклама, як засіб створення іміджу / С. Шпилик // Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“, 27-28 жовтня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 3. — С. 26. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Shpilik S. (2010) Reklama, yak zasib stvorennia imidzhu. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅣ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia "Humanitarni, sotsialni ta ekonomichni nauky" (Tern., 27-28 October 2010), Volume 3, pp. 26 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅣ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Tom: 3
Data wydania: 27-paź-2010
Date of entry: 20-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 27-28 жовтня 2010 року
27-28 October 2010
UDC: 339.13
Zakres stron: 26
Główna strona: 26
Strona końcowa: 26
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11996
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅣ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2010)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi