このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11958

タイトル: Формування системи рекламних каналів
著者: Юзьвак, І.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Юзьвак І. Формування системи рекламних каналів / Юзьвак І. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 336. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Yuzvak I. (2010) Formuvannia systemy reklamnykh kanaliv. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 336 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
発行日: 22-4月-2010
Date of entry: 20-2月-2016
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 339
Page range: 336
Start page: 336
End page: 336
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11958
Content type: Article
出現コレクション:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。