Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11926

Titre: Визначальні фактори маркетингової товарної політики підприємста в умовах ринку
Auteur(s): Фіцай, М.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Фіцай М. Визначальні фактори маркетингової товарної політики підприємста в умовах ринку / Фіцай М. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 304. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Fitsai M. (2010) Vyznachalni faktory marketynhovoi tovarnoi polityky pidpryiemsta v umovakh rynku. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 304 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Date de publication: 22-avr-2010
Date of entry: 20-fév-2016
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 338.658
Page range: 304
Start page: 304
End page: 304
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11926
Content type: Article
Collection(s) :Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.