Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11916

Tittel: Маркетингові стратегії стимулювання міжнародного туризму в Україні
Authors: Ткачук, О.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Ткачук О. Маркетингові стратегії стимулювання міжнародного туризму в Україні / Ткачук О. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 294. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Tkachuk O. (2010) Marketynhovi stratehii stymuliuvannia mizhnarodnoho turyzmu v Ukraini. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 294 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Utgivelsesdato: 22-apr-2010
Date of entry: 20-feb-2016
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 22-23 квітня 2010 року
Page range: 294
Start page: 294
End page: 294
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11916
Content type: Article
Vises i samlingene:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright