Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11891

Titolo: Теоретичні особливості маркетингової політики комунікацій
Autori: Солодка, Ю.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Солодка Ю. Теоретичні особливості маркетингової політики комунікацій / Солодка Ю. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 269. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Solodka Iu. (2010) Teoretychni osoblyvosti marketynhovoi polityky komunikatsii. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 269 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Data: 22-apr-2010
Date of entry: 20-feb-2016
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 658.8.013
Page range: 269
Start page: 269
End page: 269
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11891
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.