このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11766

タイトル: Особливості формалізованих систем маркетингового планування на підприємстві
著者: Кравчишин, М.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кравчишин М. Особливості формалізованих систем маркетингового планування на підприємстві / Кравчишин М. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 144. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Kravchishin M. (2010) Osoblyvosti formalizovanykh system marketynhovoho planuvannia na pidpryiemstvi. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 144 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
発行日: 22-4月-2010
Date of entry: 20-2月-2016
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 658.8
Page range: 144
Start page: 144
End page: 144
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11766
Content type: Article
出現コレクション:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。