このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11745

タイトル: Реклама як метод впливу на поведінку споживача
著者: Копершевич, Т.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Копершевич Т. Реклама як метод впливу на поведінку споживача / Копершевич Т. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 123. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Kopershevich T. (2010) Reklama yak metod vplyvu na povedinku spozhyvacha. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 123 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
発行日: 22-4月-2010
Date of entry: 20-2月-2016
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 339.138
Page range: 123
Start page: 123
End page: 123
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11745
Content type: Article
出現コレクション:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。