Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11729

Titel: Сутність та оособливості системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання
Autor(en): Кішка, Ю.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кішка Ю. Сутність та оособливості системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання / Кішка Ю. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 107. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Kishka Yu. (2010) Sutnist ta oosoblyvosti systemy marketynhovykh komunikatsii u suchasnykh umovakh hospodariuvannia. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 107 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Conference/Event: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Erscheinungsdatum: 22-Apr-2010
Date of entry: 20-Feb-2016
Herausgeber: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 22-23 квітня 2010 року
UDC: 339.138
Page range: 107
Start page: 107
End page: 107
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11729
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.