Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1115
Title: Актуальні питання фахової підготовки та перепідготовки кадрів
Authors: Шаповалова, Ольга Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Шаповалова. Актуальні питання фахової підготовки та перепідготовки кадрів / О.Шаповалова // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.93-98 - (економіка та управління національним господарством)
Issue Date: 2011
Date of entry: 6-Jun-2011
Publisher: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 300.007
Keywords: людський капітал
безперервна фахова освіта
амортизація людського капіталу
Abstract: Розглянуто питання можливості застосування двоетапної системи освіти персоналу підприємств з початковим навчанням і навчанням протягом усього життя. З’ясовано зміст поняття «безперервна фахова освіта». Акцентовано увагу на тому, що якісна первинна освіта, навчання протягом усього життя та, як результат, можливість працевлаштування населення у світлі безперервного технічного прогресу – це основне питання політичного порядку денного. Проаналізовано явища знецінення людського капіталу та зосереджено увагу на питанні перепідготовки кадрів і швидкості амортизації людського капіталу.
The question of applicability-stage system of education staff on the initial training and lifelong learning. Contents of the concept of "continuous professional education. The attention to the fact that quality primary education, lifelong learning and, consequently, the possibility of employment of the population in the light of continuous technological progress - is the main question of the political agenda. The analysis of the phenomenon of depreciation of human capital and focused attention on retraining and rate of depreciation of human capital.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1115
Content type: Article
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.