Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094

Pealkiri: Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвитку
Autor: Бурліцька, Оксана Петрівна
Рожко, Надія Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): О.Бурліцька. Реальність семплінгу в торговому маркетингу:умови та генезис розвитку / О.Бурліцька, Н.Рожко // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.197-201 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Ilmumisaasta: 2011
Date of entry: 3-juu-2011
Kirjastaja: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 339.138
Märksõnad: семплінг
торговий маркетинг
мерчандайзинг
роздрібна торгівля
споживач
попит
Kokkuvõte: Розкрито проблему застосування семплінгу в торговому маркетингу для формування позитивного відношення споживачів до нової продукції та досягнення основної мети – збільшення обсягів продажу.
In the article is open the problems of appliance of sampling in commercial marketing to formed positive relation of consumers to new productions and achievement main purpose– to increase volume of sales.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1094
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.