Buscar por Materia G30

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 1 a 6 de 6
TipoFecha de publicaciónDate of entryTítuloAutor(es)
Article30-may-20165-jun-2016Problems of development of Ukrainian stock marketНауменко, Клим Владиславович; Naumenko, Klym; Науменко, Клим Владиславович
Articlenov-202123-sep-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингуКраузе, Ольга; Піняк, Ірина; Krause, Olga; Pinyak, Iryna
Article31-may-201811-jun-2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович
Articlejul-202019-feb-2021Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємстваРадинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Дячун, Ольга; Radynskiy, Serghiy; Dyachun, Olga
Article31-may-201916-jul-2019Сучасні проблеми управління продажемДячун, Ольга; Радинський, Сергій Віталійович; Дячун, Ольга; Радынский, Сергей; Dyachun, Olga; Radynskiy, Serghiy
Article24-nov-20152-dic-2015Фінансові результати діяльності підприємств в Україні: аналіз сучасного стану та напрями вдосконалення управлінняМашлій, Галина Богданівна; Мосій, Ольга Бориславівна; Mashliy, Halyna; Mosiy, Olha; Машлий, Галина Богдановна; Мосий, Ольга Бориславовна