Prohlížení dle Předmět якість обслуговування

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 10 z 12
TypDatum vydáníDate of entryNázevAutor
Bachelor Thesisčer-20244-čer-2024Аналіз організації обслуговування на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)Шпак, Любомир Вікторович; Shpak, Liubomyr
Bachelor Thesisčer-202321-čer-2023«Вплив організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно- ресторанного господарства (на прикладі готелю «Власта»)Мартинчук, Максим Володимирович; Martynchuk, Maksym
Thesis201526-kvě-2017Дослідження віртуальних приватних мереж на основі технології MPLSСолодкий, В. Б.; Solodkiy, V. B.
Master Thesispro-202425-pro-2024«Дослідження ролі сучасних технологій у підвищенні якості обслуговування клієнтів в ресторанах (на прикладі ресторану «Mirax»)Днесь, Юлія Володимирівна; Dnes, Yuliia
Article23-dub-201526-úno-2016Дослідження якості обслуговування пакетів в комп'ютерній мережіГорінин, М.; Horinyn, M.
Articlepro-20192-úno-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Master Thesis20-pro-202125-pro-2021Напрями підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Черчіль”)Михайлишин, Марта Володимирівна; Mikhailishin, Marta
Bachelor Thesisčer-202526-čer-2025Напрями підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна» Ресторан»)Гнецько, Максим Михайлович; Hnetsko, Maksym
Bachelor Thesisčer-20243-čer-2024Шляхи стимулювання споживчого попиту (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Камелот»Демчук, Анастасія Олегівна; Demhuk, Anastasiia
Bachelor Thesisčer-202526-čer-2025Івент-менеджмент в управлінні ресторанним бізнесом (на прикладі кафе «Хвоя»)Кот, Олександр Антонович; Kot, Oleksandr