Lehitse Teema якість обслуговування

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 10 12 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Bachelor Thesisjuu-20244-juu-2024Аналіз організації обслуговування на підприємствах ресторанного господарства (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)Шпак, Любомир Вікторович; Shpak, Liubomyr
Bachelor Thesisjuu-202321-juu-2023«Вплив організаційної культури і якості обслуговування на ефективність функціонування підприємства готельно- ресторанного господарства (на прикладі готелю «Власта»)Мартинчук, Максим Володимирович; Martynchuk, Maksym
Thesis201526-mai-2017Дослідження віртуальних приватних мереж на основі технології MPLSСолодкий, В. Б.; Solodkiy, V. B.
Master Thesisdet-202425-det-2024«Дослідження ролі сучасних технологій у підвищенні якості обслуговування клієнтів в ресторанах (на прикладі ресторану «Mirax»)Днесь, Юлія Володимирівна; Dnes, Yuliia
Article23-apr-201526-vee-2016Дослідження якості обслуговування пакетів в комп'ютерній мережіГорінин, М.; Horinyn, M.
Articledet-20192-vee-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
Master Thesis20-det-202125-det-2021Напрями підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Черчіль”)Михайлишин, Марта Володимирівна; Mikhailishin, Marta
Bachelor Thesisjuu-202526-juu-2025Напрями підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна» Ресторан»)Гнецько, Максим Михайлович; Hnetsko, Maksym
Bachelor Thesisjuu-20243-juu-2024Шляхи стимулювання споживчого попиту (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Камелот»Демчук, Анастасія Олегівна; Demhuk, Anastasiia
Bachelor Thesisjuu-202526-juu-2025Івент-менеджмент в управлінні ресторанним бізнесом (на прикладі кафе «Хвоя»)Кот, Олександр Антонович; Kot, Oleksandr