Перегляд зібрання за групою - Теми маркетинговий аналіз

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 9 із 9
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article20-кві-20218-чер-2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
Article24-жов-202328-гру-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Monograph201916-кві-2019Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій . Колективна монографіяФалович, Володимир Андрійович; Баб'як, Г.П.; Бакуліна, Н.М.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Ілляшенко, С.М.; Ілляшенко, Н.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Мулярчук, В.М.; Оксентюк, Богдана Адріївна; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Ціх, Галина Володимирівна; Тимошик, Михайло Морозенкович; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Андрушків, Богдан Миколайович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, О.Б.; Малюта, Людмила Ярослівівна
Article20-кві-20218-чер-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article200912-сер-2009Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринкуФедорович, Роман Володимирович; Семенюк, Світлана Богданівна
Article20095-сер-2009Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наукДячун, Ольга Дмитрівна
Article201221-тра-2013Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємствДячун, Ольга Дмитрівна; Блавіцький, Михайло Ярославович
Article18-кві-201228-січ-2016Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємстваДячун, Ольга Дмитрівна; Djachun, Olga
Proceedings Book16-лис-202017-лис-2020ХІ регіональна науково-практична інтернет - конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“-