Browsing by Author Semeniuk, Svitlana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Book Chapter21-Nov-202418-Dec-2024Аутсорсинг у трансформації бізнес-процесів: механізми реалізації та викликиФалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Yakymyshyn, Liliia; Semeniuk, Svitlana
Article201312-Dec-2014Брендинг вищого навчального закладуСеменюк, Світлана; Semeniuk, Svitlana
Article20-Mar-20145-Dec-2014Використання інструментів інтерактивного маркетингу в діяльності вищого навчального закладуSemeniuk, Svitlana
Article22-Jan-201919-Mar-2019Ефективний пошук покупців – основа бізнесуСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana
Article20-Apr-20218-Jun-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article25-Apr-20132-Feb-2016Освітні інновації як інструмент підвищення конкурентоспроможності вищих навчальних закладівСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana
Conference Abstract30-Nov-202328-Feb-2024Проблеми та умови успіху сучасного маркетингуСеменюк, Світлана Богданівна; Баньковський, Дмитро; Semeniuk, Svitlana; Bankovskyi, Dmytro
Article29-Apr-202511-Jun-2025Управління маркетингом у цифровому середовищі за допомогою моделі RACEСеменюк, Світлана Богданівна; Мулярчук, Василь Миколайович; Бажанова, Наталія Володимирівна; Semeniuk, Svitlana; Mulyarchuk, Vasyl; Bazhanova, Nataliia
Conference Abstract31-Mar-202123-Apr-2021Фінансовий ринок як об’єкт дослідженняСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana