Prohlížení dle Autor Falovych, Volodymyr

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 19 z 19
TypDatum vydáníDate of entryNázevAutor
Conference Abstract27-čer-201924-pro-2019Transformation of institutional infrastructure in the context of power decentralization reformHlynskyy, Nazar; Krykavskyy, Yevhen; Falovych, Volodymyr; Yakymyshyn, Liliia
Article21-lis-20243-bře-2025Адаптація управління матеріальними потоками до вимог глобалізованих ланцюгів поставокФалович, Володимир Андрійович; Беш, Віталій; Зелінський, Сергій; Капшій, Юрій; Falovych, Volodymyr; Besh, Vitalii; Zelinskyi, Serhii; Kapshii, Yurii
Book Chapter21-lis-202418-pro-2024Аутсорсинг у трансформації бізнес-процесів: механізми реалізації та викликиФалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Yakymyshyn, Liliia; Semeniuk, Svitlana
Article27-dub-201716-čer-2017Визнечення змісту поняття «ланцюг поставок»Фалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr
Conference Abstract9-lis-20186-pro-2018Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналахФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna
Article20-dub-20218-čer-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article26-dub-201624-kvě-2016Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Conference Abstract30-lis-202328-úno-2024Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Демкура, Тарас; Falovych, Volodymyr; Demkura, Taras
Conference Abstract22-lis-202110-led-2022Новітні підходи до процесу постачання і формування запасівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia
Article26-dub-201624-kvě-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Article26-dub-201624-kvě-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article21-kvě-201427-led-2016Проблеми адаптації процесу формування ланцюгів поставок до структурних особливостей галузей промисловостіФалович, Володимир Андрійович; Івасюк, Андрій; Falovych, Volodymyr; Ivasiuk, Andriy
Conference Abstract30-lis-202328-úno-2024Підвищення ефективності транспортного обслуговування клієнтівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Шевчук, Оксана Степанівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Shevchuk, Oksana
Conference Abstract16-lis-202013-pro-2020Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризиФалович, Володимир Андрійович; Бакуліна, Наталія; Falovych, Volodymyr; Bakulina, Nataliia
Conference Abstract20-pro-201731-bře-2018Сучасна організаційна форма гнучкого підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr
Other18-kvě-20118-čer-2011Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринкуФалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr
Conference Abstract23-lis-202228-pro-2022Туристична галузь в період війни в УкраїніФалович, Володимир Андрійович; Кулик, Юлія Романівна; Falovych, Volodymyr; Kulyk, Yliia
Conference Abstract29-lis-202419-pro-2024Інноваційні підходи до транспортування в мультимодальних системахФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Шевчук, Оксана Степанівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Shevchuk, Oksana
Conference Abstract8-lis-201927-lis-2019Інструментарій маркетингової політики просування продуктуФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Данилишин, Олег; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna; Danylyshyn, Oleh