Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16286

Başlık: Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
Diğer Başlıklar: Features marketing research in the consumer market
Yazarlar: Фалович, Володимир Андрійович
Чувашова, Олена
Falovych, Volodymyr
Chuvashova, Olena
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Фалович В. А. Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку / Володимир Фалович, Олена Чувашова // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 83-84. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
Bibliographic description (International): Falovych V., Chuvashova O. (2016) Osoblyvosti provedennia marketynhovykh doslidzhen na spozhyvchomu rynku [Features marketing research in the consumer market]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 83-84 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Yayın Tarihi: 26-Nis-2016
Date of entry: 24-May-2016
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 83-84
Start page: 83
End page: 84
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16286
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.