Browsing by Affiliation ТНТУ ім І. Пулюя

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article201729-六月-2017Детермінанти емерджентних властивостей ланцюга поставки інвестиційних продуктівФалович, Володимир Андрійович; Wasielewski, Mirosław
Learning Object20178-六月-2017Методичний посібник для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» факультету економіки та менеджментуШпилик, Світлана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations三月-20182-四月-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Трейд - маркетинг”Рожко, Наталія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendations201723-十一月-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations201723-十一月-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Thesis Abstract十二月-201827-十二月-2018Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «ШРЕДЕР» на зовнішньому ринкуКарпов, Олександр Васильович
Thesis Abstract20193-一月-2020Управління рекламною діяльністю підприємства кондитерської галузіБереза, Юлія Миколаївна; Bereza, Julia
Article201629-六月-2017Формування відповідального ланцюга поставок: стандартизація процесівФалович, Володимир Андрійович
Thesis Abstract20193-一月-2020Формування та розвиток стратегії брендингу для підприємства кондитерської галузіСеменюк, Андрій Іванович; Semeniuk, Andriy