Lehitse Affiliation ТНТУ ім І. Пулюя

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 9 9 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article201729-juu-2017Детермінанти емерджентних властивостей ланцюга поставки інвестиційних продуктівФалович, Володимир Андрійович; Wasielewski, Mirosław
Learning Object20178-juu-2017Методичний посібник для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» факультету економіки та менеджментуШпилик, Світлана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendationsmär-20182-apr-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Трейд - маркетинг”Рожко, Наталія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendations201723-nov-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations201723-nov-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Thesis Abstractdet-201827-det-2018Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «ШРЕДЕР» на зовнішньому ринкуКарпов, Олександр Васильович
Thesis Abstract20193-jaa-2020Управління рекламною діяльністю підприємства кондитерської галузіБереза, Юлія Миколаївна; Bereza, Julia
Article201629-juu-2017Формування відповідального ланцюга поставок: стандартизація процесівФалович, Володимир Андрійович
Thesis Abstract20193-jaa-2020Формування та розвиток стратегії брендингу для підприємства кондитерської галузіСеменюк, Андрій Іванович; Semeniuk, Andriy