Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26851
Tytuł: Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «ШРЕДЕР» на зовнішньому ринку
Authors: Карпов, Олександр Васильович
Affiliation: ТНТУ ім І. Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Карпов О.В. Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «ШРЕДЕР» на зовнішньому ринку : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ О.В. Карпов — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Data wydania: gru-2018
Date of entry: 27-gru-2018
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
Promotor: Піняк, Ірина Любомирівна
Słowa kluczowe: 075
маркетинг
Master Thesis
стратегія,
стимулювання продажів
міжнародна маркетингова стратегія
світлотехнічний ринок
міжнародний ринок,
Abstract: Карпов О. В. Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «Шредер» на зовнішньому ринку. – Рукопис. Магістерська дипломна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701 – «Маркетинг». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. У дипломній роботі поставлено та вирішено завдання розроблення теоретичних та методологічних засад та практичних рекомендацій щодо стимулювання продажів та просування товарів підприємства на зовнішньому ринку. Запропоновано стратегію стимулювання продажів та просування товарів на зовнішньому ринку з урахуванням маркетингової ефективності функціонування підприємства та маркетингової ситуації на світовому світлотехнічному ринку.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26851
Właściciel praw autorskich: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Автореферат_Карпов_О._В..PDF407,98 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora