การเรียกดู ตาม UDC 659.1

ข้ามไปยัง: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:  
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 10 จากทั้งหมด 10
ประเภทวันที่เผยแพร่Date of entryชื่อเรื่องผู้แต่ง
Article22-มกร-201919-มีน-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article19-เมษ-201116-กุม-2016Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходівБалабан, Н.
Conference Abstract28-พฤศ-20243-มกร-2025Використання методології нечітких множин у графічній рекламі дитячого одягуДмитрів, О. Р.; Вахно, І. І.; Dmytriv, O.; Vakhno, I.
Conference Abstract25-เมษ-20244-มิถ-2024Вплив соціальних мереж на суспільство в сучасному світіДудун, Ю.; Dudun, Yu.
Article201329-พฤษ-2014Механізми впливу переконуючої реклами на суспільний добробутГерасименко, Анжеліка; Gerasymenko, Anzhelika
Monograph201825-มิถ-2018монографія реклама як інструмент маркетингуГолда, Надія Михайлівна; Поліщук, Наталя Володимирівна
Conference Abstract28-พฤศ-20243-มกร-2025Оптимізація рекламної кампанії дитячого одягу за допомогою генетичного алгоритмуДмитрів, О. Р.; Охнівський, Р. І.; Dmytriv, O. R.; Okhnivskyi, R. I.
Conference Abstract29-พฤศ-202419-ธัน-2024Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективиКороль, Олександр; Korol, Alexander
Article20-พฤศ-201316-มีน-2017Реклама як елемент культури суспільстваПелехата, Н.; Вовк, Ю.
Article25-พฤศ-20151-มีน-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana