Browsing by UDC 658.338.1 (477)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article22-ápr-201020-feb-2016Вдосконалення інноваційної діяльності маркетингового центру для забезпечення конкурентоспроможності на ринку рекламних послугДяків, О. А.
Other18-máj-20117-jún-2011Використання event-маркетингу в плануванні діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар»Меленчук, Юля; Melentshuk, Yulia
Article22-ápr-201020-feb-2016До питання стратегічне планування маркетингуМеленчук, Ю.
Article22-ápr-201020-feb-2016Моделювання системи просування (на прикладі підприємства)Негодін, М.
Article14-dec-201117-feb-2016Необхідність планування діяльності підприємстваМеленчук, Ю.
Article22-ápr-201020-feb-2016Оцінка конкурентного середовища фармацевтичного ринку УкраїниРедчук, І.
Article22-ápr-201020-feb-2016Планування рекламної діяльності підприємстваМарценюк, О.
Article201017-jan-2011Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засадиСеменюк, Світлана
Article27-okt-201020-feb-2016Тактичне планування маркетингової діяльності підприємствСеменюк, С.
Article22-ápr-201020-feb-2016Управління товарною номенклатурою та асортиментом на торговому підприємствіЦьопик, О.
Article201221-máj-2013Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в УкраїніСеменюк, Світлана; Шпилик, Світлана
Article6-okt-201127-már-2017Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в УкраїніСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, S. B.