Разлистване на по Publishers ТНТУ ім. І Пулюя

Преминаване към: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или въведете първите няколко букви:  
Показване на резултати 1 до 20 от 70  следващ >
ТипДата на ПубликуванеDate of entryЗаглавиеАвтор(и)
Conference Abstract10-Дек-202028-Дек-2020S-моделі для оцінки надійності інформаційних системЛизун, В. І.; Баран, А. Я.; Гураль, В. Я.; Бабовал, В. В.; Яворська, М. І.
Master Thesis25-Дек-202125-Дек-2021Аналіз та проектування С# бібліотеки для генерації текстів на основі мови розмітки даних (Markdown)Борейко, Владислав Віталійович; Boreiko, Vladyslav
Master Thesis26-Дек-202126-Дек-2021Дослідження можливостей використання методів машинного навчання для розробки на мобільні платформиКовальчук, Роман Дмитрович; Kovalchuk, Roman
Master Thesis11-Яну-202311-Яну-2023Дослідження можливостей редагування байт-коду CIL з метою аналізу та модифікації алгоритмів скомпільованого програмного забезпеченняГрибун, Ігор Євгенович; Hrybun, I.E.
Conference Abstract10-Дек-202028-Дек-2020Залежність ємності від переміщення з врахуванням неоднорідності статичного поляГоловатий, В. М.; Деркач, Д. О.; Медюх, Р. А.; Дубиняк, Т. С.
Methodical recommendations20172-Ное-2020Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчання.Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations202122-Юни-2021Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20182-Ное-2020Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations20182-Ное-2020Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Трейд - маркетинг» для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Master Thesis21-Дек-202024-Дек-2020Оптимізація процесів формування та реалізації замовлення у транспортно– експедиційній діяльності підприємстваІвасів, Ольга Антонівна; Ivasiv, Olga
Master Thesis28-Дек-202028-Дек-2020Порівняльний аналіз стеганографічних алгоритмів приховування інформації в зображенняхРезнік, Дмитро Володимирович; Reznik, Dmytro
Master Thesis23-Дек-202123-Дек-2021Проектування розподільної системи медичних препаратів на основі моделі вимог забезпечення медичних установ за допомогою фреймворку .NetСтефанишин, Володимир Миколайович; Stefanishin, Volodymyr
Master Thesis26-Дек-202226-Дек-2022Проектування та розробка платформи керування маркетинговими даними на основі Airflow та HadoopКишкевич, Олег Олегович; Kishkevich, O.O.
Master Thesis25-Дек-202125-Дек-2021Проектування та розробка розподіленої системи на основі моделі клітинного автоматуБосяк, Валерій Олегович; Bosiak, Valerii
Master Thesis24-Дек-202124-Дек-2021Проектування та розробка системи ідентифікації та класифікації зображень біооб’єктів за допомогою відкритих бібліотек PythonПідгородецький, Михайло Ігорович; Pidhorodetskyi, Mykhailo
Master Thesis11-Яну-202311-Яну-2023Проектування інформаційної системи ідентифікації параметрів анормальних неврологічних рухів людини під дією техногенних навантажень на JavaScript технологіїСтефанишин, Іван Миколайович; Stefanyshyn, I.M.
Master Thesis25-Дек-202125-Дек-2021Проєктування інформаційної системи для виявлення і запобігання масової дезінформації із застосуванням ООП-мови Python та фреймворків Scikit-learn та TensorFlowКозак, Антон Володимирович; Kozak, Anton
Master Thesis10-Яну-202310-Яну-2023Рoзрoбкa веб-застосунку мережі доставок і асортименту закладів харчування на React і Node.js.Масловський, Вадим Русланович; Maslovsky, V. R.
Master Thesis11-jan-202311-jan-2023Розробка CRM системи для контролю та управління взаємодією з потенційними клієнтамиГолинська, Олена Олегівна; Holynska, O.O.
Master Thesis11-jan-202311-jan-2023Розробка Web-сайту інтернет магазину для продажу спортивного одягу на базі eCommerce платформи Magento 2Простяк, Володимир Михайлович; Prostiak, V. M.