ブラウズ : 著者 Falovych, Volodymyr

移動: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
あるいは、最初の数文字を入力してください:  
検索結果表示: 1 - 19 / 19
タイプ発行日Date of entryタイトル寄与者
Conference Abstract27-6月-201924-12月-2019Transformation of institutional infrastructure in the context of power decentralization reformHlynskyy, Nazar; Krykavskyy, Yevhen; Falovych, Volodymyr; Yakymyshyn, Liliia
Article21-11月-20243-3月-2025Адаптація управління матеріальними потоками до вимог глобалізованих ланцюгів поставокФалович, Володимир Андрійович; Беш, Віталій; Зелінський, Сергій; Капшій, Юрій; Falovych, Volodymyr; Besh, Vitalii; Zelinskyi, Serhii; Kapshii, Yurii
Book Chapter21-11月-202418-12月-2024Аутсорсинг у трансформації бізнес-процесів: механізми реалізації та викликиФалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Yakymyshyn, Liliia; Semeniuk, Svitlana
Article27-4月-201716-6月-2017Визнечення змісту поняття «ланцюг поставок»Фалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr
Conference Abstract9-11月-20186-12月-2018Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналахФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna
Article20-4月-20218-6月-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article26-4月-201624-5月-2016Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Conference Abstract30-11月-202328-2月-2024Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Демкура, Тарас; Falovych, Volodymyr; Demkura, Taras
Conference Abstract22-11月-202110-1月-2022Новітні підходи до процесу постачання і формування запасівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia
Article26-4月-201624-5月-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Article26-4月-201624-5月-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article21-5月-201427-1月-2016Проблеми адаптації процесу формування ланцюгів поставок до структурних особливостей галузей промисловостіФалович, Володимир Андрійович; Івасюк, Андрій; Falovych, Volodymyr; Ivasiuk, Andriy
Conference Abstract30-11月-202328-2月-2024Підвищення ефективності транспортного обслуговування клієнтівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Шевчук, Оксана Степанівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Shevchuk, Oksana
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризиФалович, Володимир Андрійович; Бакуліна, Наталія; Falovych, Volodymyr; Bakulina, Nataliia
Conference Abstract20-12月-201731-3月-2018Сучасна організаційна форма гнучкого підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr
Other18-5月-20118-6月-2011Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринкуФалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr
Conference Abstract23-11月-202228-12月-2022Туристична галузь в період війни в УкраїніФалович, Володимир Андрійович; Кулик, Юлія Романівна; Falovych, Volodymyr; Kulyk, Yliia
Conference Abstract29-11月-202419-12月-2024Інноваційні підходи до транспортування в мультимодальних системахФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Шевчук, Оксана Степанівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Shevchuk, Oksana
Conference Abstract8-11月-201927-11月-2019Інструментарій маркетингової політики просування продуктуФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Данилишин, Олег; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna; Danylyshyn, Oleh