Yazar Falovych, Volodymyr

Atla: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
veya bir kaç harf giriniz:  
Gösterilen sonuçlar 1 - 15 den 19  sonraki >
TürYayın TarihiDate of entryBaşlıkYazar(lar)
Conference Abstract27-Haz-201924-Ara-2019Transformation of institutional infrastructure in the context of power decentralization reformHlynskyy, Nazar; Krykavskyy, Yevhen; Falovych, Volodymyr; Yakymyshyn, Liliia
Article21-Kas-20243-Mar-2025Адаптація управління матеріальними потоками до вимог глобалізованих ланцюгів поставокФалович, Володимир Андрійович; Беш, Віталій; Зелінський, Сергій; Капшій, Юрій; Falovych, Volodymyr; Besh, Vitalii; Zelinskyi, Serhii; Kapshii, Yurii
Book Chapter21-Kas-202418-Ara-2024Аутсорсинг у трансформації бізнес-процесів: механізми реалізації та викликиФалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Yakymyshyn, Liliia; Semeniuk, Svitlana
Article27-Nis-201716-Haz-2017Визнечення змісту поняття «ланцюг поставок»Фалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr
Conference Abstract9-Kas-20186-Ara-2018Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналахФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna
Article20-Nis-20218-Haz-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article26-Nis-201624-May-2016Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Conference Abstract30-Kas-202328-Şub-2024Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Демкура, Тарас; Falovych, Volodymyr; Demkura, Taras
Conference Abstract22-Kas-202110-Oca-2022Новітні підходи до процесу постачання і формування запасівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia
Article26-Nis-201624-May-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Article26-Nis-201624-May-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article21-May-201427-Oca-2016Проблеми адаптації процесу формування ланцюгів поставок до структурних особливостей галузей промисловостіФалович, Володимир Андрійович; Івасюк, Андрій; Falovych, Volodymyr; Ivasiuk, Andriy
Conference Abstract30-Kas-202328-Şub-2024Підвищення ефективності транспортного обслуговування клієнтівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Шевчук, Оксана Степанівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Shevchuk, Oksana
Conference Abstract16-Kas-202013-Ara-2020Реалізація комунікаційної стратегії при формуванні репутації компанії в умовах кризиФалович, Володимир Андрійович; Бакуліна, Наталія; Falovych, Volodymyr; Bakulina, Nataliia
Conference Abstract20-Ara-201731-Mar-2018Сучасна організаційна форма гнучкого підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr