Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37044

Título: Гейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності у бізнесі та в освіті
Outros títulos: Gamification as an innovative tool for improving efficiency in business and in education
Autor: Бакушевич, Іванна Всеволодівна
Bakushevych, Ivanna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Бакушевич І. В. Гейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності у бізнесі та в освіті / Іванна Всеволодівна Бакушевич // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 101–102. — (Міжнародні інтеграційні процеси в умовах цифрової трансформації бізнесу-науки-освіти-влади).
Bibliographic description (International): Bakushevych I. (2021) Heimifikatsiia yak innovatsiinyi instrument pidvyshchennia efektyvnosti u biznesi ta v osviti [Gamification as an innovative tool for improving efficiency in business and in education]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 101-102 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Data: 2-Dez-2021
Date of entry: 30-Dez-2021
Editora: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 2-3 грудня 2021 року
2-3 december 2021
UDC: 338.2
378.018.43
Number of pages: 2
Page range: 101-102
Start page: 101
End page: 102
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37044
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
URL for reference material: https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/
https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/
https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865
https://export.gov.ua/game
References (Ukraine): 1. B. Burke, Gamification 2020: What Is the Future of Gamification, Gartner,2012, p.1-7.
2. Гейміфікація у бізнесі: основні техніки та приклади використання URL:https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/
3. Гейміфікація як потужний інструмент для підвищення ефективності бізнесу -URL: https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/
4. Захарова О.В., Груд А.В. Підвищення якості послуг вищої освіти за допомогою гейміфікації./ Наукові праці національного технічного університету. Економічні науки. 2017, Вип. 32, с.113-122
5. Качан Б.М. Гейміфікація в системі новітніх технологій навчання іншомовної компетентності студентів медичних вищих навчальних закладів./ Народна освіта/ - Режим доступу: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865
6. Онлайн-гра «Як експортувати до Канади» - URL: https://export.gov.ua/game
References (International): 1. B. Burke, Gamification 2020: What Is the Future of Gamification, Gartner,2012, p.1-7.
2. Heimifikatsiia u biznesi: osnovni tekhniky ta pryklady vykorystannia URL:https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/
3. Heimifikatsiia yak potuzhnyi instrument dlia pidvyshchennia efektyvnosti biznesu -URL: https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/
4. Zakharova O.V., Hrud A.V. Pidvyshchennia yakosti posluh vyshchoi osvity za dopomohoiu heimifikatsii./ Naukovi pratsi natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2017, Iss. 32, P.113-122
5. Kachan B.M. Heimifikatsiia v systemi novitnikh tekhnolohii navchannia inshomovnoi kompetentnosti studentiv medychnykh vyshchykh navchalnykh zakladiv./ Narodna osvita/ - Access mode: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865
6. Onlain-hra "Iak eksportuvati do Kanadi" - URL: https://export.gov.ua/game
Content type: Conference Abstract
Aparece nas colecções:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.