Link lub cytat.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37044
Tytuł: | Гейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності у бізнесі та в освіті |
Inne tytuły: | Gamification as an innovative tool for improving efficiency in business and in education |
Authors: | Бакушевич, Іванна Всеволодівна Bakushevych, Ivanna |
Akcesoria: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна |
Cytat: | Бакушевич І. В. Гейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності у бізнесі та в освіті / Іванна Всеволодівна Бакушевич // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 101–102. — (Міжнародні інтеграційні процеси в умовах цифрової трансформації бізнесу-науки-освіти-влади). |
Bibliographic description: | Bakushevych I. (2021) Heimifikatsiia yak innovatsiinyi instrument pidvyshchennia efektyvnosti u biznesi ta v osviti [Gamification as an innovative tool for improving efficiency in business and in education]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 101-102 [in Ukrainian]. |
Część publikacji: | Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021 Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021 |
Konferencja/wydarzenie: | Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ |
Journal/kolekcja: | Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ |
Data wydania: | 2-gru-2021 |
Date of entry: | 30-gru-2021 |
Wydawca: | ТНТУ TNTU |
Place edycja: | Тернопіль Ternopil |
Zakresu czasowego: | 2-3 грудня 2021 року 2-3 december 2021 |
UDC: | 338.2 378.018.43 |
Strony: | 2 |
Zakres stron: | 101-102 |
Główna strona: | 101 |
Strona końcowa: | 102 |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37044 |
Właściciel praw autorskich: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021 |
Związane URL literatura: | https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/ https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/ https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865 https://export.gov.ua/game |
Wykaz piśmiennictwa: | 1. B. Burke, Gamification 2020: What Is the Future of Gamification, Gartner,2012, p.1-7. 2. Гейміфікація у бізнесі: основні техніки та приклади використання URL:https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/ 3. Гейміфікація як потужний інструмент для підвищення ефективності бізнесу -URL: https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/ 4. Захарова О.В., Груд А.В. Підвищення якості послуг вищої освіти за допомогою гейміфікації./ Наукові праці національного технічного університету. Економічні науки. 2017, Вип. 32, с.113-122 5. Качан Б.М. Гейміфікація в системі новітніх технологій навчання іншомовної компетентності студентів медичних вищих навчальних закладів./ Народна освіта/ - Режим доступу: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865 6. Онлайн-гра «Як експортувати до Канади» - URL: https://export.gov.ua/game |
References: | 1. B. Burke, Gamification 2020: What Is the Future of Gamification, Gartner,2012, p.1-7. 2. Heimifikatsiia u biznesi: osnovni tekhniky ta pryklady vykorystannia URL:https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/ 3. Heimifikatsiia yak potuzhnyi instrument dlia pidvyshchennia efektyvnosti biznesu -URL: https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/ 4. Zakharova O.V., Hrud A.V. Pidvyshchennia yakosti posluh vyshchoi osvity za dopomohoiu heimifikatsii./ Naukovi pratsi natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2017, Iss. 32, P.113-122 5. Kachan B.M. Heimifikatsiia v systemi novitnikh tekhnolohii navchannia inshomovnoi kompetentnosti studentiv medychnykh vyshchykh navchalnykh zakladiv./ Narodna osvita/ - Access mode: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865 6. Onlain-hra "Iak eksportuvati do Kanadi" - URL: https://export.gov.ua/game |
Typ zawartości: | Conference Abstract |
Występuje w kolekcjach: | Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021) |
Pliki tej pozycji:
Plik | Opis | Wielkość | Format | |
---|---|---|---|---|
TSEFIRS_2021_Bakushevych_I-Gamification_as_an_101-102.pdf | 1,47 MB | Adobe PDF | Przeglądanie/Otwarcie | |
TSEFIRS_2021_Bakushevych_I-Gamification_as_an_101-102.djvu | 38,07 kB | DjVu | Przeglądanie/Otwarcie | |
TSEFIRS_2021_Bakushevych_I-Gamification_as_an_101-102__COVER.png | 1,28 MB | image/png | Przeglądanie/Otwarcie |
Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi