Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37044

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБакушевич, Іванна Всеволодівна
dc.contributor.authorBakushevych, Ivanna
dc.coverage.temporal2-3 грудня 2021 року
dc.coverage.temporal2-3 december 2021
dc.date.accessioned2021-12-30T14:18:35Z-
dc.date.available2021-12-30T14:18:35Z-
dc.date.created2021-12-02
dc.date.issued2021-12-02
dc.identifier.citationБакушевич І. В. Гейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності у бізнесі та в освіті / Іванна Всеволодівна Бакушевич // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 101–102. — (Міжнародні інтеграційні процеси в умовах цифрової трансформації бізнесу-науки-освіти-влади).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37044-
dc.format.extent101-102
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021
dc.relation.urihttps://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/
dc.relation.urihttps://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/
dc.relation.urihttps://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865
dc.relation.urihttps://export.gov.ua/game
dc.titleГейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності у бізнесі та в освіті
dc.title.alternativeGamification as an innovative tool for improving efficiency in business and in education
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.2
dc.subject.udc378.018.43
dc.relation.references1. B. Burke, Gamification 2020: What Is the Future of Gamification, Gartner,2012, p.1-7.
dc.relation.references2. Гейміфікація у бізнесі: основні техніки та приклади використання URL:https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/
dc.relation.references3. Гейміфікація як потужний інструмент для підвищення ефективності бізнесу -URL: https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/
dc.relation.references4. Захарова О.В., Груд А.В. Підвищення якості послуг вищої освіти за допомогою гейміфікації./ Наукові праці національного технічного університету. Економічні науки. 2017, Вип. 32, с.113-122
dc.relation.references5. Качан Б.М. Гейміфікація в системі новітніх технологій навчання іншомовної компетентності студентів медичних вищих навчальних закладів./ Народна освіта/ - Режим доступу: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865
dc.relation.references6. Онлайн-гра «Як експортувати до Канади» - URL: https://export.gov.ua/game
dc.relation.referencesen1. B. Burke, Gamification 2020: What Is the Future of Gamification, Gartner,2012, p.1-7.
dc.relation.referencesen2. Heimifikatsiia u biznesi: osnovni tekhniky ta pryklady vykorystannia URL:https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/
dc.relation.referencesen3. Heimifikatsiia yak potuzhnyi instrument dlia pidvyshchennia efektyvnosti biznesu -URL: https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/
dc.relation.referencesen4. Zakharova O.V., Hrud A.V. Pidvyshchennia yakosti posluh vyshchoi osvity za dopomohoiu heimifikatsii./ Naukovi pratsi natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2017, Iss. 32, P.113-122
dc.relation.referencesen5. Kachan B.M. Heimifikatsiia v systemi novitnikh tekhnolohii navchannia inshomovnoi kompetentnosti studentiv medychnykh vyshchykh navchalnykh zakladiv./ Narodna osvita/ - Access mode: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865
dc.relation.referencesen6. Onlain-hra "Iak eksportuvati do Kanadi" - URL: https://export.gov.ua/game
dc.identifier.citationenBakushevych I. (2021) Heimifikatsiia yak innovatsiinyi instrument pidvyshchennia efektyvnosti u biznesi ta v osviti [Gamification as an innovative tool for improving efficiency in business and in education]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 101-102 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.citation.spage101
dc.citation.epage102
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.