このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37044
タイトル: | Гейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності у бізнесі та в освіті |
その他のタイトル: | Gamification as an innovative tool for improving efficiency in business and in education |
著者: | Бакушевич, Іванна Всеволодівна Bakushevych, Ivanna |
Affiliation: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна |
Bibliographic description (Ukraine): | Бакушевич І. В. Гейміфікація як інноваційний інструмент підвищення ефективності у бізнесі та в освіті / Іванна Всеволодівна Бакушевич // Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2-3 грудня 2021 року. — Т. : ТНТУ, 2021. — С. 101–102. — (Міжнародні інтеграційні процеси в умовах цифрової трансформації бізнесу-науки-освіти-влади). |
Bibliographic description (International): | Bakushevych I. (2021) Heimifikatsiia yak innovatsiinyi instrument pidvyshchennia efektyvnosti u biznesi ta v osviti [Gamification as an innovative tool for improving efficiency in business and in education]. Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 2-3 december 2021), pp. 101-102 [in Ukrainian]. |
Is part of: | Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2021 Proceedings book of Ⅱ International scientific conference of the young scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2021 |
Conference/Event: | Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ |
Journal/Collection: | Тези доповідей Ⅱ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ |
発行日: | 2-12月-2021 |
Date of entry: | 30-12月-2021 |
出版者: | ТНТУ TNTU |
Place of the edition/event: | Тернопіль Ternopil |
Temporal Coverage: | 2-3 грудня 2021 року 2-3 december 2021 |
UDC: | 338.2 378.018.43 |
Number of pages: | 2 |
Page range: | 101-102 |
Start page: | 101 |
End page: | 102 |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37044 |
Copyright owner: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021 |
URL for reference material: | https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/ https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/ https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865 https://export.gov.ua/game |
References (Ukraine): | 1. B. Burke, Gamification 2020: What Is the Future of Gamification, Gartner,2012, p.1-7. 2. Гейміфікація у бізнесі: основні техніки та приклади використання URL:https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/ 3. Гейміфікація як потужний інструмент для підвищення ефективності бізнесу -URL: https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/ 4. Захарова О.В., Груд А.В. Підвищення якості послуг вищої освіти за допомогою гейміфікації./ Наукові праці національного технічного університету. Економічні науки. 2017, Вип. 32, с.113-122 5. Качан Б.М. Гейміфікація в системі новітніх технологій навчання іншомовної компетентності студентів медичних вищих навчальних закладів./ Народна освіта/ - Режим доступу: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865 6. Онлайн-гра «Як експортувати до Канади» - URL: https://export.gov.ua/game |
References (International): | 1. B. Burke, Gamification 2020: What Is the Future of Gamification, Gartner,2012, p.1-7. 2. Heimifikatsiia u biznesi: osnovni tekhniky ta pryklady vykorystannia URL:https://bazilik.media/hejmifikatsiia-u-biznesi-osnovni-tekhniky-ta-pryklady-vykorystannia/ 3. Heimifikatsiia yak potuzhnyi instrument dlia pidvyshchennia efektyvnosti biznesu -URL: https://marketer.ua/gamification-as-a-powerful-tool-to-improve-business-performance/ 4. Zakharova O.V., Hrud A.V. Pidvyshchennia yakosti posluh vyshchoi osvity za dopomohoiu heimifikatsii./ Naukovi pratsi natsionalnoho tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2017, Iss. 32, P.113-122 5. Kachan B.M. Heimifikatsiia v systemi novitnikh tekhnolohii navchannia inshomovnoi kompetentnosti studentiv medychnykh vyshchykh navchalnykh zakladiv./ Narodna osvita/ - Access mode: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4865 6. Onlain-hra "Iak eksportuvati do Kanadi" - URL: https://export.gov.ua/game |
Content type: | Conference Abstract |
出現コレクション: | Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2021) |
このアイテムのファイル:
ファイル | 記述 | サイズ | フォーマット | |
---|---|---|---|---|
TSEFIRS_2021_Bakushevych_I-Gamification_as_an_101-102.pdf | 1,47 MB | Adobe PDF | 見る/開く | |
TSEFIRS_2021_Bakushevych_I-Gamification_as_an_101-102.djvu | 38,07 kB | DjVu | 見る/開く | |
TSEFIRS_2021_Bakushevych_I-Gamification_as_an_101-102__COVER.png | 1,28 MB | image/png | 見る/開く |
このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。