このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
タイトル: Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності
著者: Тимошик, Михайло
Bibliographic description (Ukraine): У статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби.
Volume: Випуск 6 (17) 2018
発行日: 2018
Date of entry: 24-7月-2019
出版者: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Country (code): UA
UDC: 658.1
キーワード: управлінське рішення, підприємство, стратегія, товар, оцінка, ризик.
Page range: 369-375
シリーズ番号/レポート番号: Випуск 6 (17) 2018;
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
URL for reference material: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdf
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
67.pdf339,49 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール