Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимошик, Михайло-
dc.date.accessioned2019-07-24T07:49:35Z-
dc.date.available2019-07-24T07:49:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУ статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878-
dc.format.extent369-375-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСхідна Європа: економіка, бізнес та управлінняuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 6 (17) 2018;-
dc.relation.urihttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdfuk_UA
dc.subjectуправлінське рішення, підприємство, стратегія, товар, оцінка, ризик.uk_UA
dc.titleУправління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc658.1uk_UA
dc.citation.volumeВипуск 6 (17) 2018-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67.pdf339,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора