Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
Título : Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності
Autor : Тимошик, Михайло
Bibliographic description (Ukraine): У статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби.
Volume: Випуск 6 (17) 2018
Fecha de publicación : 2018
Date of entry: 24-jul-2019
Editorial : Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Country (code): UA
UDC: 658.1
Palabras clave : управлінське рішення, підприємство, стратегія, товар, оцінка, ризик.
Page range: 369-375
Citación : Випуск 6 (17) 2018;
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
URL for reference material: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdf
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
67.pdf339,49 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador