Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
Tytuł: Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності
Authors: Тимошик, Михайло
Cytat: У статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби.
Tom: Випуск 6 (17) 2018
Data wydania: 2018
Date of entry: 24-lip-2019
Wydawca: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Kraj (kod): UA
UDC: 658.1
Słowa kluczowe: управлінське рішення, підприємство, стратегія, товар, оцінка, ризик.
Zakres stron: 369-375
Seria / Raport nr: Випуск 6 (17) 2018;
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878
Związane URL literatura: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdf
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
67.pdf339,49 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora