Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/862
Назва: Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузі
Автори: Єременко, Ірена Валеріївна
Бібліографічний опис: Єременко І. Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузі / Єременко І. // Галицький економічний вісник. — 2010. — №4(29). — с.102-106 - (проблеми мікро- та макроекономіки України)
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 25-бер-2011
Видавництво: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
УДК: 338.659
Теми: фірмовий стиль
корпоративний імідж
бренд
реклама
логотип
слоган
маркетинговий елемент
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано рекламні та іміджеві слогани та логотипи американських та європейських виробників автомобілів. Досліджено ефективність і доцільність їх використання у рекламі для формування фірмового стилю, корпоративного іміджу та пізнаваності бренду споживачами.
The analysis of the advertisement and image slogans, the American and European logos of the vehicle manufacturers has been made in this article. The effectiveness and expediency of their usage in the advertisement for creating the company style, corporate image and recognizability of the brand by the customers has been investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/862
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.