このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/862
タイトル: Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузі
著者: Єременко, Ірена Валеріївна
Bibliographic description (Ukraine): Єременко І. Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузі / Єременко І. // Галицький економічний вісник. — 2010. — №4(29). — с.102-106 - (проблеми мікро- та макроекономіки України)
発行日: 2010
Date of entry: 25-3月-2011
出版者: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 338.659
キーワード: фірмовий стиль
корпоративний імідж
бренд
реклама
логотип
слоган
маркетинговий елемент
抄録: Проаналізовано рекламні та іміджеві слогани та логотипи американських та європейських виробників автомобілів. Досліджено ефективність і доцільність їх використання у рекламі для формування фірмового стилю, корпоративного іміджу та пізнаваності бренду споживачами.
The analysis of the advertisement and image slogans, the American and European logos of the vehicle manufacturers has been made in this article. The effectiveness and expediency of their usage in the advertisement for creating the company style, corporate image and recognizability of the brand by the customers has been investigated.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/862
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2010, № 4



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。