Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/862
Titel: Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузі
Författare: Єременко, Ірена Валеріївна
Bibliographic description (Ukraine): Єременко І. Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузі / Єременко І. // Галицький економічний вісник. — 2010. — №4(29). — с.102-106 - (проблеми мікро- та макроекономіки України)
Utgivningsdatum: 2010
Date of entry: 25-mar-2011
Utgivare: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 338.659
Nyckelord: фірмовий стиль
корпоративний імідж
бренд
реклама
логотип
слоган
маркетинговий елемент
Sammanfattning: Проаналізовано рекламні та іміджеві слогани та логотипи американських та європейських виробників автомобілів. Досліджено ефективність і доцільність їх використання у рекламі для формування фірмового стилю, корпоративного іміджу та пізнаваності бренду споживачами.
The analysis of the advertisement and image slogans, the American and European logos of the vehicle manufacturers has been made in this article. The effectiveness and expediency of their usage in the advertisement for creating the company style, corporate image and recognizability of the brand by the customers has been investigated.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/862
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Samling:Галицький економічний вісник, 2010, № 4



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!