Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/862
Tytuł: Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузі
Authors: Єременко, Ірена Валеріївна
Cytat: Єременко І. Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузі / Єременко І. // Галицький економічний вісник. — 2010. — №4(29). — с.102-106 - (проблеми мікро- та макроекономіки України)
Data wydania: 2010
Date of entry: 25-mar-2011
Wydawca: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
UDC: 338.659
Słowa kluczowe: фірмовий стиль
корпоративний імідж
бренд
реклама
логотип
слоган
маркетинговий елемент
Abstract: Проаналізовано рекламні та іміджеві слогани та логотипи американських та європейських виробників автомобілів. Досліджено ефективність і доцільність їх використання у рекламі для формування фірмового стилю, корпоративного іміджу та пізнаваності бренду споживачами.
The analysis of the advertisement and image slogans, the American and European logos of the vehicle manufacturers has been made in this article. The effectiveness and expediency of their usage in the advertisement for creating the company style, corporate image and recognizability of the brand by the customers has been investigated.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/862
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 4



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi