Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824
Titre: Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування
Auteur(s): Стаюра, Марія Андріївна
Bibliographic description (Ukraine): М.Стаюра. Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування / М.Стаюра // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.138-145 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Date de publication: 2010
Date of entry: 24-mar-2011
Editeur: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Mots-clés: партнерський маркетинг
партнерські стосунки
трансакція
стратегічний союз
Résumé: У статі розглянуто особливості формування партнерських стосунків “постачальник - споживач”, проаналізовано переваги та недоліки партнерських стосунків, запропоновано сучасні системи формування партнерських стосунків з клієнтами.
The article discusses the features of forming partnerships “supplier - consumer”, analyzed the advantages and disadvantages of partnerships by modern sysytemy forming partnerships with clients.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.