Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824
Заглавие: Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування
Автори: Стаюра, Марія Андріївна
Bibliographic description (Ukraine): М.Стаюра. Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування / М.Стаюра // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.138-145 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Дата на Публикуване: 2010
Date of entry: 24-Мар-2011
Издател: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Ключови Думи: партнерський маркетинг
партнерські стосунки
трансакція
стратегічний союз
Резюме: У статі розглянуто особливості формування партнерських стосунків “постачальник - споживач”, проаналізовано переваги та недоліки партнерських стосунків, запропоновано сучасні системи формування партнерських стосунків з клієнтами.
The article discusses the features of forming partnerships “supplier - consumer”, analyzed the advantages and disadvantages of partnerships by modern sysytemy forming partnerships with clients.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2010, № 3

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
GEB_2010_v28_No3-M_Stayura-Affiliate_marketing_and_logistics__138.djvu169,95 kBDjVuИзглед/Отваряне
GEB_2010_v28_No3-M_Stayura-Affiliate_marketing_and_logistics__138.pdf205,81 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.