Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаюра, Марія Андріївна-
dc.date.accessioned2011-03-24T10:02:46Z-
dc.date.available2011-03-24T10:02:46Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМ.Стаюра. Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування / М.Стаюра // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.138-145 - (проблеми мікро та макроекономіки України)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824-
dc.description.abstractУ статі розглянуто особливості формування партнерських стосунків “постачальник - споживач”, проаналізовано переваги та недоліки партнерських стосунків, запропоновано сучасні системи формування партнерських стосунків з клієнтами.uk
dc.description.abstractThe article discusses the features of forming partnerships “supplier - consumer”, analyzed the advantages and disadvantages of partnerships by modern sysytemy forming partnerships with clients.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectпартнерський маркетингuk
dc.subjectпартнерські стосункиuk
dc.subjectтрансакціяuk
dc.subjectстратегічний союзuk
dc.titleПартнерський маркетинг і логістичне обслуговуванняuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.