Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824
Pealkiri: Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування
Autor: Стаюра, Марія Андріївна
Bibliographic description (Ukraine): М.Стаюра. Партнерський маркетинг і логістичне обслуговування / М.Стаюра // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.138-145 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Ilmumisaasta: 2010
Date of entry: 24-mär-2011
Kirjastaja: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Märksõnad: партнерський маркетинг
партнерські стосунки
трансакція
стратегічний союз
Kokkuvõte: У статі розглянуто особливості формування партнерських стосунків “постачальник - споживач”, проаналізовано переваги та недоліки партнерських стосунків, запропоновано сучасні системи формування партнерських стосунків з клієнтами.
The article discusses the features of forming partnerships “supplier - consumer”, analyzed the advantages and disadvantages of partnerships by modern sysytemy forming partnerships with clients.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/824
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.