Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/728

Tytuł: Особливості вибору маркетингової стратегії
Authors: Ціх, Галина Володимирівна
Крамар, Ірина Юріївна
Cytat: Г.Ціх. Особливості вибору маркетингової стратегії / Г.Ціх, І.Крамар // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.79-83 - (економіка України)
Data wydania: 2010
Date of entry: 17-sty-2011
Wydawca: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Słowa kluczowe: маркетингова стратегія
місія
цілі підприємства
STEP-аналіз
Abstract: У статті розглянуто алгоритм вибору маркетингової стратегії на підприємстві та його особливості. Увагу звернено на послідовнісь етапів, котрі повинно пройти підприємство для успішного вибору необхідної для нього маркетингової стратегії.
The algorithm choice of marketing strategy at the enterprise and its features are characterized in the article. The attention is given to the sequence of stages which the enterprise should follow for a successful choice of marketing strategy necessary for it.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/728
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi