Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/728

Titel: Особливості вибору маркетингової стратегії
Författare: Ціх, Галина Володимирівна
Крамар, Ірина Юріївна
Bibliographic description (Ukraine): Г.Ціх. Особливості вибору маркетингової стратегії / Г.Ціх, І.Крамар // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.79-83 - (економіка України)
Utgivningsdatum: 2010
Date of entry: 17-jan-2011
Utgivare: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Nyckelord: маркетингова стратегія
місія
цілі підприємства
STEP-аналіз
Sammanfattning: У статті розглянуто алгоритм вибору маркетингової стратегії на підприємстві та його особливості. Увагу звернено на послідовнісь етапів, котрі повинно пройти підприємство для успішного вибору необхідної для нього маркетингової стратегії.
The algorithm choice of marketing strategy at the enterprise and its features are characterized in the article. The attention is given to the sequence of stages which the enterprise should follow for a successful choice of marketing strategy necessary for it.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/728
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Samling:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!