Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/728

Заглавие: Особливості вибору маркетингової стратегії
Автори: Ціх, Галина Володимирівна
Крамар, Ірина Юріївна
Bibliographic description (Ukraine): Г.Ціх. Особливості вибору маркетингової стратегії / Г.Ціх, І.Крамар // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.79-83 - (економіка України)
Дата на Публикуване: 2010
Date of entry: 17-Яну-2011
Издател: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Ключови Думи: маркетингова стратегія
місія
цілі підприємства
STEP-аналіз
Резюме: У статті розглянуто алгоритм вибору маркетингової стратегії на підприємстві та його особливості. Увагу звернено на послідовнісь етапів, котрі повинно пройти підприємство для успішного вибору необхідної для нього маркетингової стратегії.
The algorithm choice of marketing strategy at the enterprise and its features are characterized in the article. The attention is given to the sequence of stages which the enterprise should follow for a successful choice of marketing strategy necessary for it.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/728
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.