Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/728

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦіх, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorКрамар, Ірина Юріївнаuk
dc.date.accessioned2011-01-17T11:28:58Z-
dc.date.available2011-01-17T11:28:58Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГ.Ціх. Особливості вибору маркетингової стратегії / Г.Ціх, І.Крамар // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.79-83 - (економіка України)uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/728-
dc.description.abstractУ статті розглянуто алгоритм вибору маркетингової стратегії на підприємстві та його особливості. Увагу звернено на послідовнісь етапів, котрі повинно пройти підприємство для успішного вибору необхідної для нього маркетингової стратегії.uk
dc.description.abstractThe algorithm choice of marketing strategy at the enterprise and its features are characterized in the article. The attention is given to the sequence of stages which the enterprise should follow for a successful choice of marketing strategy necessary for it.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectмісіяuk
dc.subjectцілі підприємстваuk
dc.subjectSTEP-аналізuk
dc.titleОсобливості вибору маркетингової стратегіїuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.