Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716

Titel: Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
Författare: Семенюк, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): С.Семенюк. Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.64-72 - (економіка України)
Utgivningsdatum: 2010
Date of entry: 17-jan-2011
Utgivare: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.338.1 (477)
Nyckelord: стратегія
маркетингове планування
модель
матриця
ринок
продукт
конкурентоспроможність
Sammanfattning: В статті розглянуто сутність стратегії маркетингу в контексті планування маркетингу, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, розглянуто стратегії для продуктів та ринків, а також для елементів комплексу маркетингу.
Essence of marketing strategy is considered in the article, and also the basic types of marketing’s strategies are described, strategies are considered for products and markets and strategy for the elements of marketing complex.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Samling:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!