Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана-
dc.date.accessioned2011-01-17T10:11:45Z-
dc.date.available2011-01-17T10:11:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationС.Семенюк. Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.64-72 - (економіка України)uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716-
dc.description.abstractВ статті розглянуто сутність стратегії маркетингу в контексті планування маркетингу, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, розглянуто стратегії для продуктів та ринків, а також для елементів комплексу маркетингу.uk
dc.description.abstractEssence of marketing strategy is considered in the article, and also the basic types of marketing’s strategies are described, strategies are considered for products and markets and strategy for the elements of marketing complex.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетингове плануванняuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectматрицяuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпродуктuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.titleСтратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засадиuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc658.338.1 (477)uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.