Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716

Title: Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
Authors: Семенюк, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): С.Семенюк. Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.64-72 - (економіка України)
Issue Date: 2010
Date of entry: 17-Jan-2011
Publisher: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.338.1 (477)
Keywords: стратегія
маркетингове планування
модель
матриця
ринок
продукт
конкурентоспроможність
Abstract: В статті розглянуто сутність стратегії маркетингу в контексті планування маркетингу, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, розглянуто стратегії для продуктів та ринків, а також для елементів комплексу маркетингу.
Essence of marketing strategy is considered in the article, and also the basic types of marketing’s strategies are described, strategies are considered for products and markets and strategy for the elements of marketing complex.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.