Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716

Títol: Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади
Autor: Семенюк, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): С.Семенюк. Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.64-72 - (економіка України)
Data de publicació: 2010
Date of entry: 17-de -2011
Editorial: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.338.1 (477)
Paraules clau: стратегія
маркетингове планування
модель
матриця
ринок
продукт
конкурентоспроможність
Resum: В статті розглянуто сутність стратегії маркетингу в контексті планування маркетингу, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, розглянуто стратегії для продуктів та ринків, а також для елементів комплексу маркетингу.
Essence of marketing strategy is considered in the article, and also the basic types of marketing’s strategies are described, strategies are considered for products and markets and strategy for the elements of marketing complex.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/716
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.