Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-15 of 15 (Search time: 0.009 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
TypeIssue DateTitleAuthor(s)
ArticleNov-2013Вплив трансферу технологій на інноваційні процеси: український та зарубіжний досвідНагорняк, Галина Степанівна; Нагорняк, Ірина Степанівна; Вовк, Юрій Ярославович; Нагорняк, Галина Степановна; Нагорняк, Ирина Степановна; Вовк, Юрий Ярославович; Nahornyak, Halyna Stepanivna; Nahornyak, Iryna Stepanivna; Vovk, Yuriy Yaroslavovych
Article30-May-2011Особливості методів просування інформаційного продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article10-Nov-2011Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення брендуКолесніков, Андрій Павлович; Колесников, Андрей Павлович; Kolesnikov, Andriy Pavlovych; Шульгат, Ніна; Шульгат, Нина; Shulhat, Nina
Article31-Oct-2016Поведение потребителей в условиях цифровой экономики и особенности формирования компаниями программ партнерских отношений (CRM)Литовченко, Ирина
ArticleDec-2012Шляхи підвищення ефективності управління маркетинговими дослідженнями на підприємствах сільськогосподарського машинобудуванняАндрушків, Богдан Миколайович; Нянько, Віталій Миколайович; Чайківський, Іван Адамович; Андрушкив, Богдан Николаевич; Чайкивский, Иван Адамович; Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych; Nyanko, Vitaliy Mykolayovych; Chaikivskyi, Ivan Adamovych
ArticleNov-2013Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська, Наталія Василівна; Струпинская, Наталья Василиевна; Strupynska, Nataliia Vasylivna
ArticleDec-2012Особливості формування кадрової політики підприємства з використанням аутсорсингуОзерчук, Наталя Миколаївна; Озерчук, Наталья Николаевна; Ozerchuk, Natalia Mykolayivna; Сороківська, Олена Анатоліївна; Сорокивская, Елена Анатольевна; Sorokivska, Оlenа Anatoliyivna
Article10-Nov-2011Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завданьБорисова, Тетяна Михайлівна; Борисова, Татьяна Михайловна; Borisova, Tetyana Myhaylivna; Бриндзя, Зіновій Федорович; Брындзя, Зиновий Федорович; Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
ArticleNov-2013Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article30-May-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
ArticleNov-2012Використання методів спам та дорвей у просуванні продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
ArticleMay-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article30-Nov-2014Інтернет-маркетинг в діяльності страхових компанійЛитовченко, Ірина Львівна; Литовченко, Ирина Львовна; Litovchenko, Iryna Lvivna; Рулінська, Ольга Володимирівна; Рулинская, Ольга Владимировна; Rulinska, Olga Volidymyrivna
Article31-May-2018Індикативні механізми вирішення проблем маркетингового консультування промислових підприємствРатинський, Вадим
Article31-May-2018Особливості управління продажами на зарубіжних ринкахДячун, Ольга; Радинський, Сергій
Results 1-15 of 15 (Search time: 0.009 seconds).
  • previous
  • 1
  • next