Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2448

Title: Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
Other Titles: Теоретические основы обеспечения эффективности меркетинговой деятельности промышленного предприятия
Theoretical foundations of ensuring the marketing activities’ effectiveness of industrial enterprise
Authors: Струпинська, Наталія Василівна
Струпинская, Наталья Василиевна
Strupynska, Nataliia Vasylivna
Bibliographic description (Ukraine): Струпинська Н. Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / Н. Струпинська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 152-160. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13snvdpp.pdf.
Issue Date: Nov-2013
Publisher: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
658.02
Keywords: маркетингова діяльність промислового підприємства
забезпечення ефективності
маркетинговая деятельность промышленного предприятия
обеспечение эффективности
marketing activities of the industrial enterprise
ensuring effectiveness
Series/Report no.: Випуск 2 (9);
Abstract: У статті запропоновано удосконалене визначення поняття «маркетингова діяльність підприємства», відмінність якого полягає в об’єднанні системного та процесного підходів. Розроблено авторську схему ієрархії цілей маркетингової діяльності промислового підприємства, новизна якої полягає в об’єднанні цілей у дві групи – економічні та соціальні, які розглядаються у розрізі елементів комплексу маркетингу: економічні (4Р) та соціальні (5Р). Удосконалено визначення поняття ефективності маркетингової діяльності підприємства та узагальнено складові оцінки її ефективності. Виділено основні складові забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства та їх взаємозв’язок на основі холістичної концепції.
В статье предложено усовершенствованное определение понятия «маркетинговая деятельность предприятия», отличие которого состоит в объединении системного и процессного подходов. Разработано авторскую схему иерархии целей маркетинговой деятельности промышленного предприятия, новизна которой заключается в объединении целей в две группы – экономические и социальные, которые рассматриваются в разрезе элементов комплекса маркетинга: экономические (4Р) и социальные (5Р). Усовершенствовано определение понятия эффективности маркетинговой деятельности предприятия и обобщены составляющие оценки ее эффективности. Выделены основные составляющие обеспечения эффективности маркетинговой деятельности промышленного предприятия и их взаимосвязь на основе холистической концепции.
The improved definition of “marketing activities of the enterprise” has been proposed, the difference of which is the integration of system and process approaches. The author’s hierarchy schema of marketing activities’ objectives of the industrial enterprise has been developed, the novelty of which is to bring together two groups of objectives – economic and social, which are discussed in terms of the elements of the marketing mix: economic (4P) and social (5P). The definition of the marketing activities effectiveness of the enterprise has been improved and the constituents for the evaluation of its effectiveness have been generalized. The basic constituents of the marketing activities effectiveness of the industrial enterprise and their relationship based on the holistic concept have been outlined.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2448
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13snvdpp.pdf1,3 MBAdobe PDFView/Open
13snvdpp.djvu173,37 kBDjVuView/Open
13snvdpp__COVER.png425,86 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.